Karrier

A Czeizel Intézet új munkatársakat keres folyamatosan bővülő csapatába, az alábbi pozíciókba:

Feladatok:

  • A járóbeteg rendelésekre érkező páciensek fogadása, szakszerű tájékoztatása
  • Az egészségügyi vizsgálatoknál és beavatkozásoknál a szakorvosok támogatása, általános asszisztencia
  • Orvosírnoki feladatok ellátsa
  • A területhez tartozó teljes körű adminisztráció elvégzése
  • A vizsgáló helyiségek előkészítése és a vizsgálatokhoz szükséges eszközök és anyagok biztosítása
  • Ügyfélszolgálati részfeladatok ellátása
  • Irodai adminisztráció elvégzése

Elvárások:

  • Legalább középfokú OKJ-s egészségügyi szakképesítés; diplomás ápolói végzettség előny
  • Érvényes működési engedély
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
  • Ügyfélközpontú attitűd
  • Egészségügyi ellátásban szerzett tapasztalat; magán egészségügyben szerzett tapasztalat előny
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás előny

Személyes tulajdonságok:

  • Segítőkészség
  • Empátia
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Gyors, precíz munkavégzés
  • Ápolt megjelenés

Amit kínálunk:

  • Modern, minőségi munkakörnyezet
  • Családias légkör, összetartó csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Munkavégzés kizárólag hétköznapokon

A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal várjuk a email címre!

Feladatok:

  •  Bejövő telefonhívások fogadása
  • Időpontok egyeztetése és rögzítése a rendelésekre
  • Páciensek tájékoztatása az intézményben elérhető szolgáltatásokról
  • Páciensek recepción történő fogadása, eligazítása
  • Számlázás, fizettetés
  • Kapcsolattartás az intézményben dolgozó orvosokkal

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás előny

Személyes tulajdonságok:

  • Segítőkészség
  • Empátia
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • Gyors, precíz munkavégzés
  • Rugalmasság, önállóság
  • Ápolt megjelenés
  • Párhuzamos figyelem készsége

Amit kínálunk:

  • Barátságos munkakörnyezet az II. kerületben
  • Összetartó, jó hangulatú csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség

A munkavégzés hétköznaponként, beosztás szerint 8-20 óra között történik, teljes állásban, napi 8 órában, váltott műszakban. A jelentkezéseket fizetési igénnyel megjelölve várjuk a email címre.

Feladatok:

  • adott földrajzi területen a szolgáltatások ismertetése
  • kapcsolat építés és kapcsolattartás orvosokkal, védőnőkkel, szülésznőkkel
  • a cég képviselete rendezvényeken, szülésfelkészítőkön, konferenciákon
  • személyes konzultáció szervezése, lebonyolítása, szerződéskötés
  • beszámolók, statisztikák, heti jelentés készítése

Követelmények, elvárások:

  • középiskolai végzettség
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
  • eredményorientált, proaktív személyiség
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat
  • rugalmasság

Előnyt jelent:

  • értékesítési tapasztalat/ gyakorlat
  • felsőfokú végzettség
  • minimum 2 éves egészségügyben vagy egyéb területen szerzett releváns tapasztalat
  • angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • önálló, felelősségteljes munkakör
  • szakmai kihívás
  • munkavégzéshez szükséges minden eszközt biztosítunk (céges autó, mobil, laptop)

A munkavégzés hétköznaponként, teljes állásban történik.
A jelentkezéseket fizetési igény megjelölésével a email címre várjuk!